בלוג

החשיבות של כתובות IP בקידום אתרים (SEO)

עולם קידום האתרים (SEO) הוא עולם רחב ודינאמי, עולם בו יש משמעות לכל פרט ופרט באתר ומחוצה לו (קישורים נכנסים) בכל הקשור להופעה שלו בתוצאות החיפוש. יש פרמטרים רבים שנוגעים לקידום האתר ואת רובם מפתחי מנועי החיפוש שומרים לעצמם, ולעיתים מקדמי אתרים עושים שימוש בצפייה בתוצאות ומהן הם מסיקים מסקנות. בכל הקשור לכתובות IP ניתן […]

קידום לוקאלי בגוגל – איך זה עובד?

קידום לוקאלי בגוגל מהווה את אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעסקים מקומיים לקבל עוד חשיפה. החשיפה מבוססת על המפות של גוגל, כך שהעסק מוצג על גבי מפה עם הוראות הגעה ופרטים נוספים כמו שעות פתיחה, טלפון וכו’. שמדברים על קידום אתרים, קשה שלא להזכיר קידום מקומי – שבשווקים מסוימים (ארה”ב למשל) הוא הרבה יותר משמעותי וחזק […]

איך לבנות אתר וורדפרס לבד וכמעט בחינם? המדריך המלא מא’ ועד ת’

הדבר הראשון ביותר שעלינו לבחור בבניית אתר, הוא כמובן הפלטפורמה עליה בנוי ו”יושב” האתר. עד לא מזמן, אתרים נבנו בעיקר ע”י שימוש בשפת קוד בשם HTML, בשפת CSS, ואפילו בפלאש/ FLASH. דבר זה היה יחסית מסובך והצריך עבודת נמלים סיזיפית על מנת לבנות את הדברים הפשוטים ביותר. כיום, מערכות לניהול תכנים (cms- content management system) כמו וורדפרס/WORDPRESS הפכו […]

בחירת תמונות נכונות לאתר – מה החשיבות שלהן, ואיך לבחור נכון

בחירת נבונה של תמונות לאתר, יכולה להוות מקפצה שיווקית אדירה לאתר שלכם. תמונות מעבירות מסרים בצורה חזקה הרבה יותר ממילים – “תמונה אחת שווה אלף מילים”. הרבה פעמים תמונות יוכלו להדגיש את הטקסט הכתוב, לחבר יותר את הגולש רגשית לתוכן שהאתר מנסה להעביר ועל ידי זה להגדיל את הסיכויים למכירה דרך האתר. אז איך תדעו כיצד לבחור […]

שיווק באינטרנט באמצעות תוכן – או איך לבלוט בים של תוכן?

אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק באינטרנט וליצירת מיתוג, אמינות וכמובן בסופו של דבר מכירות – הוא שיווק בתוכן. המשמעות של שיווק באינטרנט על ידי תוכן היא יצירת תכנים שאינם שיווקיים למטרות שיווקיות. נרחיב: שיווק בתוכן הוא יצירה של תכנים ומאמרים שמסבירים ומלמדים את הגולשים דברים חדשים על תחום העיסוק שלנו, לדוגמא – חברה שמוכרת שעוני […]

חיפוש קולי, העתיד של החיפושים מהמובייל – האם אתה מוכן?

החיפוש הקולי נמצא בעלייה מתמדת. איך זה משנה את התוכן שלך ומשפיע על אסטרטגיות הקידום שלך? מאז המצאתה של סירי על ידי אפל לפני שנים, הוכרו לעולם עוד תוכנות חיפוש קולי רבות: גוגל, וויז, מיקרוסופט קורטנה, ואמזון אקו אלקסיס. דבר זה שינה לחלוטין את פני החיפוש המתבצע בגוגל. יותר מחצי מהמתבגרים וכמעט חצי מהבוגרים הצעירים מבצעים חיפוש […]

העתיד של של תחום הקידום האורגני

רבים טוענים שהקידום האורגני מת. אבל האם כך הוא הדבר? התשובה הפשוטה: לא.  אז מה בעצם התרחש בשנים האחרונות בעולם הקידום האורגני? לאחר הרבה שנים מאז שגוגל קמה והתרחבה ושלטה בתחום החיפוש בעולם בצורה בלעדית, גוגל החליטה להילחם בספאם, והתחילה להוציא עדכוני אלגוריתם אשר נלחמים בספאם האינטרנטי ובתוכן זבל שהציף את רחבי האינטרנט. בעבר, מקדמי אתרים דחסו […]

האם סרטוני וידאו עוזרים בקידום האתר?

הכול מסכימים כי חשיבה מחוץ לקופסה היא הצעד הראשון לקראת תכנית קידום מוצלחת, בעלי האתרים מתבקשים לעשות שימוש בטכניקות הקיימות תוך הצגת תכנים מקצועיים ומתן ערך מוסף לגולשים. כמעט בכל חודש מתפרסמות טכניקות קידום חדשות יחד עם פלטפורמות פרסום חדשות, היו אתם הראשונים לעשות בהן שימוש בישראל. אחד הטרנדים החזקים ביותר בחודשים האחרונים שייך לקידום […]

איך מנהלים יחסי ציבור באינטרנט ונשארים בחיים?

נתחיל מהבסיס, יחסי ציבור קלאסיים מתנהלים על ידי היכרות עם הגורמים הנכונים ובניית מערכות יחסים איתם. אותם גורמים יכולים להיות עיתונאים, יחצ”נים, דוברויות, ועוד. עולם יחסי הציבור באינטרנט דומה אך שונה. בעולם יחסי הציבור האינטרנטי ניתן לפנות בקלות לעיתונאים ומובילי דעת קהל ללא מסכים וחוצצים ביננו לבינם. בעבר היה צורך בהכרות אישית או קשרים בכדי […]

אחסון אתרים – המדריך המלא לבחירת שרת

אחסון האתר שלנו הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית אתר, שרת האחסון שלנו הוא המקום עליו יושב האתר שלנו, כמו שאנחנו מפעילים תוכנה או סרט על המחשב שלנו כך האתר יושב על “מחשב על” הנקרא שרת. ממש כמו מחשב ביתי יש שרתים שונים עם ביצועים שונים, יותר מעבדים וליבות, יותר זכרון RAM ויותר שטח אחסון וגיבוי. כדי […]