עיצוב, פיתוח ובניית אפליקציות

code

מערכת מודולרית

מערכת הניהול שלנו לאפליקציה שלכם הינה מודולרית, ישנה אפשרות להוסיף מודולים שונים בקלות ובעלות נמוכה , וללא צורך בפיתוח חדש.

attach_money

מחירים נוחים

במקום לפתח אפליקציה מ-0 אנו נבנה לכם אפליקציה על בסיס פלטפורמה ייחודית המאפשרת להקים לכם אפליקציה במהירות ובנוחות.

build

תחזוקה שוטפת

מערכת הניהול שלנו כל הזמן מתפתחת ומשתדרגת, המטרה שלנו היא ליצור מצב שאתם נמצאים בחוד החנית של הטכנולוגיה העדכנית ביותר.

בעשור האחרון שיטות השיווק השתנו ונכון להיום, עסקים גדולים כקטנים, משקיעים יותר ויותר במדיה הדיגיטלית. המידה הנ"ל כוללת מספר רב של ערוצים: אתרים, פייסבוק, טווטר, יו טיוב, אינסטגרם וכמובן...אפליקציות לסמארטפון (אייפון ואנדרואיד בעיקר). השקעה באפליקציה שהפכה להיות צעד נבון כי רוב הלקוחות שלנו מחזיקים מכשיר כזה בקרבת יד! מבחינתנו זה אותה...להיות במקום הכי קרוב ללקוחות שלנו! בניית אפליקציה נותנת לכם מענה תדמיתי, שיווקי ושירותי! במקרים רבים האפליקציה החליפה את מועדון הלקוחות המיושן והיקר! אין צורך יותר בכרטיסים, בתשלום למערכת ניהול לקוחות, בתשלום וחברות שליחת הודעות ועוד... בניית אפליקציה מאפשרת לכם לקבל את כל החבילה הזאת בפלטפורמה אחת!

אפליקציה למי?

פיתוח אפליקציה לתחום המסחרי והציבורי מתאים כמעט לכל גוף אשר מעוניין בבניית מועדון דיגיטלי, תקשורת רציפה וזמינה עם הלקוחות / חברים, העלאת מבצעים זמניים בלחיצת כפתור ולזמן מוגבל (אפשר לאותו יום ואפילו לשעות בודדות), יצירת כרטיסיית נאמנות אשר תהפוך לקוח מזדמן ללקוח קיים ועוד מלא פיצ'רים קיימים ואחרים בפיתוח. אז לא משנה את יש לכם מסעדה, רשת אופנה / מזון או שאתם דמות ציבורית, גוף עירוני, עמותה או ארגון, בניית אפליקציה תחסוך לכם הרבה מאוד כסף בתקשורת מול הלקוחות ותקצר לכם משמעותית את צירוף הלקוחות / חברים למועדון שלכם!

אתר מותאם או אפליקציה?

שאלה שחוזרת די הרבה...לידיעתכם, השירות היחידי שאנו מקבלים בבניית אתר מותאם הוא "הנוחות" (גם כאן לא תמיד) בגלישה דרך טלפון נייד...זהו!...עדיין הלקוח הסופי נדרש לבצע פעולות רבות כדי להגיע אליכם (אם בכלל הוא יזכור אתכם). בניית אפליקציות מאפשרת לכם לא רק תצוגה ויזואלית מושלמת בגלישה דרך הנייד אלא נותנת לכם אפשרויות נוספות חיוניות בשיווק העסק. נתחיל באייקון שלכם על מסך הנייד המזכיר ללקוח על קיומכם באופון קבוע, קליק אחד על האייקון מספיק כדי להגיע אליכם בכל רגע, כל מורידי האפליקציה נכנסים למאגר (לא שמי) אליו אתם יכולים לדוור הודעות PUSH, אין צורך בקידום או קמפיין אד וורדז כדי להיות תמיד זמין!

אפליקציה או פייסבוק?

עד לפני כשנה / שנתיים, הפייסבוק היה אתר חברתי נטו אשר אפשר קשר עם כל הלקוחות שעשו לנו לייק. נכון להיום, אחוז מצומצם מאוד מהחברים שלנו מקבלים את הפוסטים שלנו ... כדי להגיע לכמות נכבדת של אנשים עליכם לשלם עבור קידום הפוסטים! אם גרמתם ללקוחות שלכם להוריד את האפליקציה שלכם, שליחת הודעת PUSH תגיע לכל נייד בכל רגע ולא משנה הכמות או התדירות...כולם יראו אתכם...וללא עלות כספית בכלל! לא משנה אם שלחתם 100 הודעות או מיליון!

אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד?

למעלה מ 90% מבעלי הסמארטפונים מחזיקים במכשירים מסוג אייפון או אנדרואיד. בפועל, סביר להניח שיהיו לכם הרבה יותר הורדות באנדרואיד והסיבה מאוד פשוטה... תשתית הורדת האפליקציות של אפל (אפ סטור) מתאימה אך ורק לבעלי אייפונים...זה יפה אבל די מגביל! חנות האפליקציות של גוגל (פליי סטור) מתאימה לכמעט כל שאר החברות...סאמסונג, נקסוס, מוטורולה, סוני אריקסון, LG, HTC ועוד. ריבוי החברות מביא לכמות גדולה יותר של משתמשים ושל הורדות. עם כל זה, אנו ממליצים לכם פיתוח אפליקציות לשתי התשתיות.

למה יורידו את האפליקציה שלי?

אל תתבלבלו, אנשים לא מורידים סתם אפליקציות ועצם העובדה שבניתם אחת לא אומר שיורידו אותה. יש מספר רב של פרמטרים בבניית אפליקציות ולא ניתן לפרט את כולם אבל ברמה של כותרות נוכל לתת לכם את העיקר. יורידו את האפליקציה שלכם רק אנשים המעוניינים לקבל מכם מידע, הטבות, רעיונות, טיפים, מאמרים, מתנות וכדומה. ליוסי מתל אביב אין עניין להוריד את אפליקציית "פיצה באר שבע"! אבל ליאור מבאר שבע יכול להיות לקוח פוטנציאלי...אם תהיה לו סיבה להוריד אותה...הטבה בלעדית למוריד האפליקציה, מתכונים, אם הוא לקוח קבוע אז חיוג בקליק ודאי יקל עליו, אם אתם מפרסמים מבצעים מידי חודש אז יהיה לו גם עניין לעקוב אחריכם. יש עוד הרבה מה לדבר על נושא ונשמח להרחיב יותר אם יהיה רלוונטי.

איך משווקים אפליקציה?

יש דרכים רבות לשווק אפליקציה וגם כאן הנושא מורכב אבל ניתן לכם מספר רעיונות! נתחיל בזה שמדיה דיגיטלית מפרסמים בדיגיטל! באתר שלכם, בדף הפייסבוק עם קצת השקעה בממומן אבל עיקר הפעילות נעשת מתוך המועדון הקיים שלכם...שליחת SMS עם לינק להורדה לכל המאגר שלכם, הצבת שלט בעסק עצמו, שיתוף חברים דרך האפליקציה ולא לשכוח את הכי חשוב...מדיה דיגיטלית היא ויראלית...תקפידו שכל לקוח, חבר, מכר, משפחה וכו' יורידו את האפליקציה וישתפו...רק כך תגיעו לכמות מכובדת בזמן קצר!

למה לבנות אפליקציה?

בניית אפליקציה עסקית מומלצת במיוחד לבעלי עסקים מכמה סיבות מרכזיות: הראשונה היא קהל לקוחות נרחב המאפשר חשיפה רבה, והשנייה היא האופציה למשוך לקוחות ולשמר אותם בקלות.

קהל לקוחות נרחב:

כיום, בוודאי כבר שמתם לב, לא ניתן ללכת לשום מקום (משרד, אוטובוס, מסעדה, בתי ספר, הרחוב עצמו ובכל מקום) מבלי לראות אנשים טומנים את ראשם בתוך מסך הסמארטפון או הטאבלט שלהם. המציאות החדשה הזו, בה כל כך הרבה אנשים נמצאים ללא הפסקה, יום אחר יום בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם, מהווה כר פורה לכל מי שמפרסם בסמארטפונים ובטאבלטים. הרי שם כולם נמצאים, מה שאומר שיכולת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים עולה לאין שיעור, וככל שיש יותר חשיפה- יש יותר סיכוי ללקוחות. ככל שיש יותר לקוחות- גדלים הסיכויים ליותר רווחים. איך תפרסמו בטאבלטים ובסמארטפונים? בפשטות, דרך אפליקציה עסקית.

האפליקציה היא ממשק מיוחד ומשוכלל המיועד לטאבלטים ולסמארטפונים, המנגיש את התוכן הפרסומי של בעל העסק לכל דורש. כאשר כל המידע על בעל העסק נמצא בתוך כיסם או כף ידם של הלקוחות, נגיש ומפתה מאי פעם, גדלים הסיכויים לחשיפה של העסק, ובכך גדלים גם סיכויי המכירה.

האופציה למשוך לקוחות ולשמר אותם

אז כבר הבנו שהאפליקציה מנגישה ומקלה על הפרסום של העסק. אבל איך אפשר למקסם את סיכויי המכירה? איך ניתן למשוך לקוחות לכך שירצו לפתוח את האפליקציה ואפילו יתפתו לקנות? בתור בעל העסק שבונה אצלנו אפליקציה, עומדות לפניך שתי אפשרויות נוחות ופשוטות מאוד לתפעול שכבר הוכיחו את יעילותן.

אופציה מס' 1) : הודעות פוש (מלשון דחיפה). הודעות הפוש הן הודעות שבעל האפליקציה (בעל העסק שרכש אפליקציה) יכול לשלוח בכל עת שיחפוץ, עם איזה תוכן שיחפוץ, והן חינמיות לחלוטין. הודעות אלו מגיעות לכל מי שהוריד את האפליקציה של בעל העסק. ע"י הודעות הפוש ניתן להגיע לקהל נרחב מאוד ולפרסם בחינם הטבות/מבצעים/הנחות/מתנות/הגרלות או כל הודעה שבעל העסק רוצה לשלוח בכדי לפתות לקוחות אל העסק שלו. מחקרים מוכיחים שהתמדה בפרסום העסק, וכניסה חוזרת ונשנית אל תודעת הלקוחות הפוטנציאליים מגדילה את הסיכויים למכירה, ובכך הודעות הפוש יכולות לעזור.

אופציה מס' 2) : כרטיסיית נאמנות. אתם בטח זוכרים איך לפני שנים רבות וטובות היינו מקבלים כרטיסייה לבריכה העירונית, ובה מעין עיקרון של צבירת נקודות: כנס ושלם לבריכה (למשל) 10 פעמים, והכניסה ה-11 חינם. כרטיסיית הנאמנות עומדת על אותו העיקרון בדיוק. בעל העסק או באי כוחו מטעמו יכולים להוסיף נקודות ללקוח שקנה אצלם, ואת הנקודות הללו הלקוח יכול לממש בקנייה אחרת תחת התנאים אותם בעל העסק קבע מראש. מצב זה יוצר משיכה לעסק ומשמרת לקוחות קיימים, שכן קל יותר וחסכוני יותר לשמר לקוחות קיימים מאשר לייצר חדשים. כמובן, שהפונקציה הזו מאובטחת ביותר ואף אחד למעט בעל העסק או באי-כוחו שהוסכמו על ידו לא יוכל להעניק נקודות ללקוח או לגרוע ממנו נקודות.

ולסיכום, אפליקציה עסקית טומנת בחובה פוטנציאל ענק למנף את העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה אליו, מה שיכול להוביל, כתוצר טבעי, להגדלת הרווחים של העסק.עוד לא התקשרתם?! התקשרו ותהנו ממיטב המומחים בתחום בניית אפליקציות. למי כבר בנינו: הכנסת, אופטיקנה, מחסני חשמל, מחסני השוק, רשת שיניים, יינות ביתן, תזמורת שלהבת, לשכת עורכי הדין מחוז צפון ומחוז חיפה, רשת מכוני הכושר 'זאוס' ועוד.

אפליקציה - הדרך הנכונה ביותר ליצירת רווחים

כל משרד פרסום מתחיל יודע שהמפתח להצלחה בפרסום היא קריאה נכונה של דעת הקהל. ז"א, לדעת איפה נמצא קהל הלקוחות של אותו העסק ולפנות אליו דווקא שם. קהל לקוחות הנמצא ברובו בטלוויזיה אבל לא יודע לתפעל כמעט מחשבים (כמו הדור המבוגר יותר)- אין טעם לפרסם דברים המיועדים בשבילו במחשב, שכן הסבירות שהפרסומת תגיע לאזניים (או לעיניים) הנכונות היא מזערית. לעומת זאת, לקהל יעד מבוגר, כדאי לפרסם בטלוויזיה, או אפילו ברדיו, כי שם הם נמצאים. כך גם לקהל הלקוחות הכללי, שנע בין הגילאים 24-58 בממוצע. לפי מחקרים עדכניים, רוב הציבור הצרכני (שנמצא בין הגילאים 24-58) נמצא כיום או במחשב, או במסארטפון/טאבלט, כשהמחשבים מפגרים כיום מאחור ומתחילים לדשדש מאחורי הסמארטפונים והטאבלטים הנוחים שנמצאים בכף ידם של האנשים.

אין ספק שתרבות הסמארטפונים והטאבלטים שינתה משהו בשוק. כיום רוב האוכלוסייה נמצאת שעות ארוכות בסמארטפון. הוא נוח, הוא נגיש (נמצא ממש בכף היד או בכיס), והוא מהיר ממש כמו מחשב. לא רק הדור הצעיר מבלה הרבה מזמנו בהתבוננות וגלישה בסמארטפון/טאבלט, אלא גם הדור המבוגר יותר, המהווה את כוח הקנייה העיקרי, אימץ כבר את התקדמות הטכנולוגיה ולא מפגר מאחורי הדור הצעיר כלל. מה שהמצב החדש יצר הוא קהל לקוחות עצום, חדש ונגיש שנמצא שעות רבות מהיום בסמארטפונים או בטאבלטים שלו. לכן, כל אדם שעיניו בראשו יכול להבין שהפרסום הכי רלוונטי כיום הוא הפרסום שמופיע בסמארטפונים ובטאבלטים, שהרי יש להם חשיפה וקהל לקוחות נרחב ביותר. ומהי צורת הפרסום האידאלית והנפוצה ביותר בטאבלטים ובסמארטפונים? כמובן, האפליקציה.

האפליקציה היא בעצם קרובת משפחתו המתקדמת יותר של אתר האינטרנט. אפליקציה היא מערכת ידידותית למשתמש, נגישה, נוחה ומשוכללת הנמצאת ממש בכף ידם של הלקוחות. כל בעל עסק יכול לבנות אפליקציה ולהנות משוק חדש לגמרי שנפתח בפניו. כל לקוח שהוריד את האפליקציה שלכם, בעצם הופך לחבר במועדון של העסק שלכם ועכשיו ניתן להמשיך ולפתותו אל העסק שלכם באמצעות הודעות הפוש (מלשון דחיפה) שהן מעין ניוזלטר חדשני. הודעות הפוש, הן הודעות חינמיות לחלוטין, אשר כל בעל אפליקציה יכול לשלוח בכל זמן נתון, לכל קהל לקוחותיו (כל מי שהוריד את האפליקציה שלו) ובכך לתת כח מושך בלתי מבוטל לעסק שלו. ניתן לשלוח מבצעים, הטבות, הנחות, מתנות, הגרלות, או כל הודעה מפתה ללקוחות שהורידו את האפליקציה, ובכך לשמר את כוח המשיכה לעסק של בעל האפליקציה. ככל שלאפליקציה יש יותר מורידים, יש לה יותר חשיפה. ככל שיש לה יותר חשיפה, ניתן לשלוח הודעות המפתות אל העסק ובכך להגדיל את החשיפה עוד יותר. ככל שהחשיפה ממשיכה וגדלה יותר ויותר, כך גדלים הסיכויים למכירה ולרווח.

אין ספק שהמקום הרלוונטי ביותר לפרסום כיום, הוא בסמארטפונים ובטאבלטים. ואיך תפרסמו שם? דרך אפליקציה משלכם. התקשרו כבר עכשיו למספר 0549796808 ותוכלו להנות ממיטב המומחים בבניית אפליקציות. מבין לקוחותינו: הכנסת, מחסני השוק, מחסני חשמל, יינות ביתן, אופטיקנה ועוד.

השלבים בבניית אפליקציה

בניית האפליקציה שלכם נעשית במספר שלבים וחשוב מאוד לא לדלג ולא לזלזל באף אחד מהם כדי לקבל את התוצאה האופטימאלית.
שלב ראשון - בדיקת צורך
בהתקשרות הראשונה, אנו מוודים שאתם באמת צריכים בניית אפליקציה ואתם יודעים מה לעשות איתה ברגע שהיא תעלה לאוויר. אנו משתדלים להוסיף על הרעיון שלכם, כמה טיפים משלנו אשר רכשנו מניסיון רב מול רשתות ועסקים רבים ומכאן מתחילים את אפיון האפליקציה.
שלב שני - אפיון
יחד אתכם, אנו בונים תוכנית עבודה המגדירה את סוגי המודולים אותם אתם צריכים בהשקת האפליקציה. אין צורך בריבוי מודולים! אפליקציה איכותית היא אפליקציה הנותנת למשתמש רק את מה שהוא צריך ולא מה שאתם רוצים שיהיה! ככל שיהיו יותר מודולים לא שימושיים, כך אתם תכבידו על חוויית המשתמש!אנו מגדירים מראש את כמות, סוגי ומיקום המודולים בהתאם לסוג העסק וקהל היעד.בהתאם לכך, נציע לכם מספר אפשרויות אשר יעניקו למשתמש הסופי, חוויית גלישה מירבית!
שלב שלישי - איסוף חומרים
לאחר שאפיינו את האפליקציה ואנו ידעים אלו מודולים הולכים לשמש אותנו, אנו מכינים לכם תוכנית ברורה של סוג החומרים שאנו צריכים כדי להכניס את התכנים הראשוניים לאפליקציה (אנו בכל מצב בונים עבורכם מערכת תפעול עצמאית בה תוכלו לעלות בעצמכם כל תוכן, לשנות, למחוק ולהוסיף).יש להקפיד להעביר אלינו את החומרים מוקלדים בקבצי WORD ואת התמות בקבצי JPEG למעט הלוגו אותו נצטרך באיכות גבוהה ב PDF או כל קובץ וקטורי AI או EPS.
שלב רביעי - עיצוב
בשלב הזה יש לנו בגדול שני סוגי לקוחות.אלו שנותנים לנו הנחיות כלליות או הפניה לאתר קיים ומבקשים ללכת על אותו קו ואלו שרוצים שאינם מעוניינים בגרפיקה אלא בעיצוב גרפי ייחודי.אנו נותנים שירותי גרפיקה לרוב הלקוחות שלנו אולם אם יש לכם דרישות מיוחדות, נדאג להעביר אליכם מידות של מסכי האפליקציה והנחיות הכנה וסגירה ותוכלו לפנות לכל מעצב ו/או משרד פרסום איתו אתם רגילים לעבוד.
שלב חמישי - בניית גרסת הדמיה
עד לקבלת כל החומרים מכם אנו בונים לכם את המודולים בהתאם לאפיון שהגדרנו מראש.לאחר קבלת החומרים כולל העיצוב, אנו מכינים עבורכם דרסת הדמיה אשר תאפשר לכם להתרשם מהאפליקציה ומחוויית הגלישה כמו שהיא הולכת להיות במציאות.באפשרותכם לעבור על כל האפליקציה ולשלוח אלינו הגהות מרוכזות במייל אחד בלבד.לאחר התיקונים, כל הגהה נוספת תתומחר בנפרד.
שלב שישי - קידוד האפליקציה
לאחר אישור סופי שלכם, אנו שולחים את האפליקציה שלכם לקידוד עבור אפל ובניית APK עבור אנדרואיד. תהליך הנ"ל לוקח כמה ימים.
שלב שביעי - אישורים
לאחר הקידוד, האפליקציה נשלחת לאפל וגוגל כדי שיאשרו אותה. יש לציין שאישור האפליקציה בגוגל (פליי סטור) הינו בדרך כלל מהיר מאוד אולם קבלת האישורים באפל גם ארוכים יותר וגם נוקשים יותר. אפל אינה מאשרת כל אפליקציה ולא תמיד מנמקת את סיבת הדחייה!אנו באנדלס כבר מלומדי ניסיון ויודעים לעלות את האפליקציה עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים על הפעם הראשונה. בכל מצב, היה והאפליקציה לא קיבלה אישור, אנו נבצע את הנדרש עד לקבלת האישור הסופי.
שלב שמיני - בדיקת מערכת
לאחר אישור האפליקציה, אנו בודקים אותה ב LIVE . בודקים שכל המודולים מגיבים נכונה, בודקים שליחת הודעות PUSH והתממשקות לכל צד ג' (פייסבוק, יו טיוב, חייגן הנייד, דוא"ל וכו')
שלב תשיעי - בניית QR קוד
בשלב האחרון אנו בונים עבורכם QR קוד להורדת האפליקציה בסריקה. אחד לאייפון ואחד לאנדרואיד.

אפיון האפליקציה - איך זה עובד

כל אפליקציה ואפליקציה שאנו בונים חשובה - ולכן חשוב לנו לאפיין כל אפליקציה. אפיון האפליקציה הוא מחקר מקיף וביצוע של כמה שלבים שאנו עושים, על מנת למקסם את הסיכויים של הלקוח שלנו למכור את המוצר שלו או השירות שלו באפליקציה. אפליקציה שבנויה היטב, היא אפליקציה שעברה תהליך אפיון, ונבנתה בצורה שנועדה לשרת את הצרכים של הגולשים והלקוח בצורה הטובה ביותר. בין אם זה מבחינת תוכנה של האפליקציה, העיצוב שלה, הדגשת היתרונות המיוחדים לקהל הלקוחות, הבנת השוק של אותו התחום, ובניית האפליקציה ע"י שימוש באסטרטגיה שיווקית המותאמת לאותה אפליקציה ותחומה.

דברים שאנו עושים כחלק מתהליך האפיון האפליקציה:

1) תוכן האפליקציה ומיתוגה. על מנת להבין כיצד נרצה לתכנן את תוכנה של האפליקציה, עלינו להבין את העסק של הלקוח שלנו. מהם השירותים שלו, מהם הערכים שלו, מהם היתרונות המכירתיים שלו, וכו'. לאחר מכן, נחלק את תוכן האפליקציה כך שיהיה מחולק בצורה אסטרטגית נכונה, שנועדה לעודד את הגולשים באפליקציה לבצע רכישה/הזמנה. מיתוג האפליקציה הוא גם צעד מאוד חשוב. על ידי מיתוג האפליקציה אנו נותנים לאותו עסק אופי הייחודי לו. דבר זה מעניק לגולשים כלי העוזר להם לזהות את היישומון והעסק אותו הוא מייצג באופן ספציפי יותר, וגם תורם לבניית אמון הגולשים באתר.

2) גיבוש אסטרטגיה שיווקית ליישומון/למוצר. כל אתר, בהתאם למוצר אותו מבקשים למכור בו, עובר תהליך של סיעור מוחות, בו אנו מנסים למצוא את הדרך הטובה ביותר למכור את המוצרים המוצגים ביישומון. בין אם זה באמצעות מסרים אמוציונליים, קריאות לפעולה, וחילוק תכני היישומון בצורה אסטרטגית הנועדה ליצור אצל הגולשים התנייה חיובית.

3) בידול האפליקציה משאר המתחרים. במידה ויש, אנו דואגים להדגיש את שוני המוצרים/השירותים של הלקוח שלנו לבין מתחריו, ובכך לעודד מכירה. במידה ואין שוני משמעותי, אנו דואגים לדגשים אחרים שיבליטו את היישומון של הלקוח שלנו משאר מתחריו.

4) פוקוס האפליקציה. מתברר ש"פחות זה יותר" זה משפט שרלוונטי גם לאפליקציות. רוב הלקוחות שמעוניינים בבניית יישומון/אפליקציה, מאמינים שאם האפליקציה שלהם, ובפרט דף הבית שלהם, יהיה מלא בפרטים על כ-ל השירותים שהם מספקים, כך הם יוכלו למקסם את מספר המכירות שלהם. מניסיון שלנו, הדבר לא בדיוק כך. מה שחשוב, הוא לשמור על פוקוס. ז"א לא "להפיל" על הגולשים שורות על שורות של שירותים המוצעים לו. במצב כזה הגולשים מגיעים למצב של עודף מידע, מתבלבלים, ולפעמים אפילו לא טורחים לקרוא שום דבר באתר, אלא ממהרים לצאת ממנו. לעומת זאת, רצוי להדגיש את השירותים העיקריים, על מנת למנוע בלבול ועודף מידע אצל הגולשים ביישומון, ולשמור את כל שאר הפירוטים הפחות עיקריים לעמודים אחרים, אם בכלל.

מעוניינים להיכנס לתהליך אפיון אפליקציה? פנו אלינו ואנו נעזור לכם בתהליך המורכב של אפיון אפליקציה.

מודולים לאפליקציה

מסכים מתחלפים SLIDER - בפתיחת האפליקציה, באפשרותכם להעלות עד 5 מסכים אשר מתחלפים אוטומטית. מסכים אלו מיועדים להציג אווירה כללית ו/או לקדם פרסום, מבצע, מוצר, אירוע או כל דבר אחר. לחיצה על המסך יכולה להפנות לסיווג ספציפי באפליקציה.
מודול התקשרות - המודול שלנו מובנה מנראות מושקעת וחייבת משתמש אופטימאלית כאשר בלחיצה על הסיווג הנ"ל נפתח ממשק ובו מספר אפשרויות: בחלק העליון אנו רואים מפה עם סיכה על מיקום העסק, 2 תמונות לבחירתנו כדי ליצור אווירה כללית או להעביר מסר, שעות פעילות וסרגל תחתון עם 4 לחצנים...יצירת קשר טלפוני בקליק, הנחיות הגעה המנה למת הנייד, שליחת דוא"ל ולינק לאתר לעסק או לדף פנימי באתר.במידה וברשותכם מספר סניפים ו/או נקודות גישה, ניתן לבנות תתי מודולים תחת אותו סיווג.
מודול מידע - מודול המאפשר תצוגת מידע דרך מספר אפשרויות: 1. דף מידע בודד, 2. דף מידע עם תתי קטגוריות, 3. דף מידע עם תתי תתי קטגוריות.בדפים ניתן להעלות מלל, תמונות, תמונה עם קישור לסרטון יו טיוב, קישור לחייגן הנייד ו/או למייל.מתאים בעיקר עבור הצגת מבצעים, קופונים, קטלוג מוצרים / שירותים, הצגת צוות עובדים, תפריט למסעדה ו/או כל סיווג מידע עם תתי קטגוריות.
טפסים - מודול המאפשר בניית טפסים בתוך בחירה חושית של מגוון שדות וכאשר שליחת הטופס מופנה ישירות לדוא"ל מובנה באפליקציה. מתאים עבור בניית מועדון לקוחות שמי, שירות לקוחות, שאלון, סקרים וכמעט כל עניין הדורש מילוי טופס.
גלריית תמונות - מודול המאפשר הצגת תמונות דרך מספר אפשרויות: 1. התממשקות לחשבון האינסטגרם, תצוגת GRID (תמונות מוקטנות כאשר לחיצה עליהן מגדילה את התמונה) ותצוגת COVERFLOW (אלבום תמונות הנגללות בדפדוף).
קיו אר קופון - מודול המאפשר מתן הטבה / מתנה חד פעמית בסריקת קיו אר קוד. ביכולתכם ליצור לבד דרך ה-אדמין של המערכת מספר קופונים בפשטות ותוך דקות ספורות. מודול הנ"ל משמש בין היתר, לעידוד הורדת האפליקציה בפעם הראשונה.
כרטיסיית נאמנות - מודול המאפשר לכם לתת הטבות / מתנות לבעלי האפליקציה באמצעות חותמות דיגיטליות המתעדכנות על ידכם דרך קוד סודי אשר ברשותכם בלבד. מודול הנ"ל משמש בעיקר להפיכת לקוחות מזדמנים לקבועים.
נקודות עניין - מודול מבוסס מיקום אשר מאפשר הצגת נקודות עניין על מפת הנייד דרך 3 קטגוריות. לחיצה על נקודה תפתח חלון בו תוכלו לציין פרטים על הנקודה כגון מלל, תמונות, יצירת קשר בלחיצת כפתור, שליחת דוא"ל, קישור לאתר והנחיות הגעה לאותה נקודה.
וידאו - מודול המאפשר לכם התממשקות לערוץ יו טיוב. כל סרטון חדש שתעלו לערוץ התממשק באופן אוטומטי לאפליקציה.
שמע / מיוזיק - באפשרותכם להעלות לאפליקציה קבצי MP3 עד 4MB . מתאים עבור שירים, הודעות קוליות, תמיכה קולית וכדומה.
שיתוף - מודול המאפשר לכם שיתוף חברים דרך מספר אפשרויות.
הודעות PUSH - מודול המאפשר לכם שליחת הודעות המגיעות בדומה ל SMS לכל בעלי האפליקציות.
חברתי - התממשקות לערוצים החברתיים של פייסבוק, טוויטר, פינטרסט ועוד
פורום / חוות דעת - מודול המאפשר לכם קבלת פידבקים מבעלי האפליקציה. התגובות יתקבלו בהתממשקות לחשבון הפייסבוק שלהם. באפשרותכם להגיב / להסיר כל תגובה.
מצלמה - מודול המאפשר לכם קבלת תמונות ישירות למייל מובנה באפליקציה. מורידי האפליקציה יוכלו לצלם מיידית בהתממשקות למצלמת הנייד או לבחור תמונה מתוך גלריית התמונות.
RSS - מודול המאפשר התממשקות ללינק RSS . מתאים עבור עדכוני חדשות, מידע שוטף ו/או כל מידע אשר אתם מעוניינים להעביר דרך הערוץ הנ"ל.
WEB - מודול המאפשר התממשקות לכמעט כל לינק URL . אנו ממליצים להשתמש במודול הנ"ל רק אם הוא מפנה לאתר רספונסיבי (מותאם לסלולר).
PDF - מודול המאפשר לכם העלאת קבצי או מצגות PDF.

בנייה ופיתוח אפליקציות לעסקים.

הצלחה של עסק "רגיל" נמדדת בכמות המכירות השנתית. הצלחה של עסק שחושב לעתיד - נמדדת במוכנות שלו לתכנן מראש. להתקדם עם הקידמה. להכין את השנה הבאה כבר מתחילת השנה הנוכחית, ע"י השקעה כספית, שיווקית, פרסומית וקידומית שממוקדת לא רק לשנה הנוכחית, אלא גם לשנה הבאה - ובתקווה שבשנה הבאה (ובכל שנה שבאה אחריה, במעגל בלתי פוסק) יוגדל מחזור המכירות.

בניית אפליקציה - חלק אינטגרלי מהשיווק האינטרנטי

בעידן הנוכחי, בו האינטרנט מבוסס אצל (כמעט) כל אחד; בבית, במשרד ובכף היד, הפרסום באינטרנט לוקח את הפרונט. הזמינות, עושר המידע, והקלות הפכו את האינטרט לכלי הפרסומי הכי מבוקש והכי יעיל.  כיום, בעידן בו המכשיר החכם כמעט והחליף את המחשב הביתי, חשובה ביותר הנגשת האינטרנט (והפרסום בו) לאפליקציה המותאמת לסמארטפונים מכל הסוגים. בניית אפליקציות הינה עבודה קשה ומורכבת, הנמשכת בדר"כ חודשי עבודה רבים. המטרה בפיתוח אפליקציה היא להביא: למפרסמים - פתרונות שיווקיים רלוונטיים, עדכניים וייעודיים לקידום העסק, יחד עם שימור לקוחות והשגת לקוחות חדשים. ללקוחות (הקהל הרחב)- מידע רלוונטי השייך לנושא/מוצר אותו הם מחפשים, יחד עם מערכת נגישה וקלה, המותאמת בשלמות לסמארטפונים, ובכך להקל עליהם את הליך חיפוש המידע ע"י צמצומו לכמה שלבים פשוטים אותם מציגה בפניהם האפליקציה.

מהן הפונקציות שניתן לשים באפליקציה, ומה הן נותנות לכם?

לבניית אפליקציות מבחר פונקציות לבחירתכם;

  • חיוג ישיר - לחצן מתוך האפליקציה המחייג עם לחיצה עליו ישירות לבית העסק/מפרסם המוצר.
  • שיתוף- שיתוף ישיר של המידע המוצג לפייסבוק, טוויטר, אי-מייל, SMS ועוד. דרך הגעה- לחצן אשר בלחיצה עליו ניתן להשיג מידע ישירות לסמארטפון עם מידע והדרכה כיצד להגיע למפרסם/בית העסק הרלוונטי, כולל קישוריות המערכת אוטומטית למפת הסמארטפון האישי.
  • שליחת הודעות מכוונות (פוש נוטיפיקיישנס) - המערכת מאפשרת למפרסם לשלוח הודעות פרסום, מבצעים ועוד, לכל בעלי הסמארטפונים עם האפליקציה שלו.
  • טפסים- ניתן לבנות לאפליקציה טופס מובנה כזה או אחר, הנשלחאוטומטית עם מילואו לאי-מייל מובנה (רצוי של המפרסם). (אופציה זו, יכולה לשמש את המפרסם על מנת ליצור מועדון לקוחות, עריכת סקרים, שאלונים, וכן גם לשיטת חבר מביא חבר, וכו'.)
  • יצירת מפת ניווט בתוך האפליקציה הכוללת נקודות עניין ומפנה את המשתמשים לניווט בוויז או כל מערכת אחרת, כמו כן נקודות העניין מאפשרות להכניס טקסט, פרטי יצירת קשר ועוד..
  • מידע - המודול מאפשר להכניס לתוך תוכן האפליקציה מגוון סוגי תכנים שונים, כגון: טקסט, תמונות, סרטונים, ליניקים, תגובות, מאמרים ועוד...
  • גלריית תמונות - ניתן לייצר בקלות גלריות להצגת תמונות בצורה נוחה לשימוש ונעימה לעין.
  • קופוני QR - המודול מאפשר לכם אפשרות להעניק הטבה או מתנה חד פעמית בקריאת QR דרך האפליקציה.
  • מודול סחר - באפשרותינו לבנות לכם מודול לרכישות בתוך האפליקציה אשר תעניק לכם את כל העוצמה שבחנות וירטואלית - בתוך האפליקציה שלכם.
  • נגן מוזיקה / רדיו

הפונקציות הנ"ל הן רק טעימה קטנה מהמבחר הנרחב, הכללי והספציפי שתוכלו למצוא אצלנו בחברת ENDLESS. התקשרו עוד היום בכדי לשמוע על המגוון השלם של הפונקציות השונות אותן ניתן להתקין באפליקציה שלכם, ותוכלו גם אתם - לשדרג את העסק שלכם.

העולם מתקדם במהירות - התקדם לאפליקציה

העולם מתקדם במהירות, ואיתו הטכנולוגיה דוהרת קדימה. כל בעל עסק מנוסה יודע שהפרסום היעיל ביותר, הוא הפרסום בו יש הכי הרבה חשיפה, ולכן המודעות למה ששולט כרגע בשוק היא חשובה לאין שיעור.למשל, בעבר הפרסום ברדיו היה חזק מאוד ומאוד משמעותי. כיום הרבה אנשים כלל לא שומעים רדיו. עד לא מזמן הפרסום בטלוויזיה היה העיקר ובעלי עסק רבים חלמו על היום בו יוכלו להרוויח מספיק כסף בכדי לקנות לעצמם פרסומת בטלוויזיה. אבל גם זה נחלש. לאחר מכן הגיע הפרסום דרך אתרי אינטרנט- שהרי הטכנולוגיה התקדמה ואיתה האוכלוסייה עברה לבלות את עיקר זמנה במחשב. אז התחילו מלחמות פרסומיות על- "מי יגיע למקום הראשון בגוגל"? ומפרסמים רבים כילו כספים ומאמצים רבים בכדי לדחוף את האתר שלהם גבוה ככל הניתן ברשימת התוצאות בגוגל.

אך כיום משהו השתנה. הטכנולוגיה קפצה עוד קפיצה. תודות לסמארטפונים ולטאבלטים התפתחה תרבות חדשה לגמרי, מעט יותר מתקדמת מאתרי אינטרנט. תרבות האפליקציות. אנשים ברובם נטשו את המחשב, ופנו למכשירים הקומפקטיים שנחו בכף ידם בכדי למצוא מידע. והדרך הכי טובה למצוא מידע בסמארטפון או בטאבלט, היא דרך אפליקציה. זה התחיל עם אפליקציות כמו של מאסטר שף- היכולת לקבל את המתכון לידך ממש בכף ידך בעודך מבשל ולא להצטרף לרוץ הלוך ושוב בין הסיר לבין המחשב, או לחלופין לרשום את המתכון על דף- היוותה הקלה גדולה מאוד לחובבי הבישול, שיכלו להינות מהמתכון צמוד אליהם בזמן הבישול. או למשל אפליקציית WAZE בה היה ניתן להניח את הסמארטפון לידך על המושב ולקבל הנחיות בנוגע לנתיב אותו צריך לבחור, ואיך להגיע למחוז חפצך. הרי אתר אינטרנט לא יכל לעשות זאת, ומפה רגילה בוודאי שלא יכלה לעשות זאת, רק אפליקציה מותאמת לעשות דברים כאלו. וזה היתרון הגדול של אפליקציות: הן עדכניות, נגישות, הן נמצאות בכף ידך, הן משוכללות (למעשה הטכנולוגיה הכי מתקדמת כיום בתחום), והן נוחות ביותר לשימוש.

לכן, כל בעל עסק שרוצה להתקדם, להתעדכן ולהיות נגיש, חייב שתהיה לו אפליקציה מושכת, נגישה, וקלה לשימוש, שכן הדור של היום כבר ממזמן לא טומן את ראשו במסך המחשב, אלא במסך הטאבלט או הסמארטפון. בנוסף, כל בעל אפליקציה יכול לשלוח לקהל לקוחותיו (כל מי שהוריד את האפליקציה שלו) הודעות פוש (מלשון דחיפה). הודעות אלו ניתנות לשליחה בכל זמן בו חושק בעל האפליקציה, והן חינמיות לחלוטין. מה שטוב בהודעות הפוש הללו, היא הנגישות והקלות של שליחת הודעה חינמית לקהל לקוחות נרחב ביותר. ניתן לשלוח באמצעות הודעות פוש מבצעים, הטבות, הנחות, מתנות, עדכונים לגבי העסק, או כל מה שבעל העסק בעצם רוצה לשלוח- על מנת לשמור את המודעות לעסק שלו חיה ובועטת. ככל שהאפליקציה שלו וההודעות שלו ימשכו יותר לקוחות לשוב ולהתעניין בעסק שלו- כך סיכויי המכירה של בעל העסק עולים יותר ויותר. ולסיכום, להיות בעל עסק זו עבודה לא פשוטה כלל. בין כל התמרונים לשמירה על מאזן כספי טוב, התמודדות מול גורמים ממשלתיים ולקוחות עקשנים, בעל העסק חייב כל הזמן להיות מעודכן בשינויי הטכנולוגיה בכדי לדעת מהי דרך הפרסום הרלוונטית ביותר לימינו. ובכן, התשובה לזה, היא כמובן, האפליקציה.

פיתוח אפליקציות לאייפון מול בניית אפליקציות לאנדרואיד, מה עדיף?

נפתח את המאמר בכך שנספר לכם את התשובה: עדיף את שתי סוגי האפליקציות. אבל אם אתם בתהליך של בניית אפליקציה ואתם יכולים לבחור רק בפלטפורמה אחת (אולי מהכיוון התקציבי או מהכיוון של מתכנתים זמינים/חברות זמינות וכו') אז אנחנו ממליצים לכם להפנות עורף לאייפון ולאפל סטור בגלל סיבה אחת פשוטה - אפל הם מאוד מאוד נוקשים בקבלת האפליקציות לאפסטור. יש להם המון תנאים להעלאת אפליקציה ויש ביכולתם לא לאשר העלאת אפליקציה לאפסטור רק בעקבות זה שפשוט לא בא להם. הם לאו דווקא יספרו לך את הסיבה לכך שהם מסרבים לאשר ולהעלות את האפליקציה, אבל הם בכל זאת לא יעלו אותה. בכך אפשר להגיע לסיטואציה מאוד מייגעת שדוחה לוחות זמנים, ומשבשת את תהליך העבודה וההתפתחות של האפליקציה וכמובן גם של העסק שלכם.

ההבדל העיקרי בין אפל (IO/S) לאנדרואיד

ההבדל בין אפל לאנדרואיד בצורה מאוד משמעותית הוא שאפל זאת מערכת סגורה מקצה אל קצה, ולעומת זאת אנדרואיד זו מערכת בקוד פתוח שניתן לפתח אפילו מודולים לאנדרואיד בעצמו ולהיות חלק מהפרויקט של פיתוח האנדרואיד לעומת מערכת ההפעלה של אפל (איי-או-אס) שהיא מערכת שפותחה ע"י אפל עם מפתחים של אפל ורק לאפל יש את הגישה לקוד של המערכת והיכולת להוסיף אפליקציות אל האפ סטור. לעומת זאת, אנדרואיד זאת מערכת בקוד פתוח, כלומר, פיתוח האפליקציות לאנדרואיד הוא הרבה יותר פשוט, והרבה יותר מזמין את המפתח ונותן גישה יותר קלה להעלאת האפליקציה לגוגל פליי, וזאת בתמורה ל15$ באופן חד פעמי בלבד.

שפות הקוד שעליהם בנוי אנדאוריד לעומת אפל

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מתבצע על שפות קוד נפוצות מאוד כגון ג'אבה-סקריפט, אנגולר (פרויקט קוד פתוח בג'אבה סקריפט של גוגל), ישנן אפילו אפליקציות שעובדות עם שפות כמו פי-אייץ'-פיי, ופייטון. כל השפות האלו הן שפות שיחסית קל ללמוד והפיתוח בהן הוא הרבה יותר זורם ומהיר לעומת הצורה שבה מפתחים אפליקציות בפלטפורמה של אפל. בנוסף לזאת, לגוגל פליי אין יותר מדי קריטריונים בכדי להעלות אפליקציה אליו, כך שהאישור של האפליקציה הוא די מיידי וללא יותר מדי עכבות ועוגמת נפש. במידה ויש דחייה של האפליקציה מגוגל פליי, גוגל מספקת מידע מלא למה האפליקציה נדחתה והקריטריונים להעלאת האפליקציה לגוגל פליי הם שקופים, כל אחד יכול לקרוא אותם בעצמו, ללא פרמטרים מוחבאים כמו באפל.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת פלטפורמה לאפליקציה שלכם

פרמטר חשוב נוסף הוא שמכלל המכשירים בארץ ובעולם, כ75% הם מכשירי אנדרואיד, ולעומת זאת, רק כ15-20% הם מכשירי אייפון. כל היתר הם כל מיני פלטפורמות יחסית מצומצות כמו הפלטפורמה של ווינדואוז או בלקברי. נתח השוק של אפל הוא הרבה יותר מצומצם וקטן לעומת נתח השוק של אנדרואיד, ולכן משתלם יותר לכוון את האפליקציה לשוק האנדרואיד. בעיה קטנה שיש בכל הקשור בפיתוח לאנדרואיד היא תאימות לגרסאות אנדרואיד השונות ולמכשירים השונים שלפעמים יצרניות הפלאפונים יוצרות גרסאות מותאמות למכשיר ספציפי של אנדרואיד ובכך לפעמים יש באגים קלים, אך הדבר לרוב פשוט מאוד לפתרון, ומתכנת ומפתח מיומן יוכל לפתור את הבעיות בקלי קלות.

המדריך המלא לשיווק אפליקציה

אפליקציה, כמו אתר, יכולה להניב רווחים עצומים לעסק שלך, אבל רק כאשר היא משווקת בצורה נכונה, והפעילות בה נעשית בצורה חכמה ושקולה. גם אפליקציה של רשת גדולה או מותג גדול ומוכר יכולה להיות בלי הורדות וללא שימוש ולכן, חשוב להבין את עקרונות השיווק הנכון לאפליקציה. לאורך המדריך הזה ניתן לכם את מיטב הטיפים לשיווק נכון של אפליקציה עסקית על מנת למקסם את חשיפתה ואת אחוזי ההורדה שלה. המדריך מתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד. האפשרויות הניתנות דרך הממשק שלנו מעניקות לכם את מיטב הפיצ'רים בכדי להפיק את המירב מהאפליקציה שלכם.

טיפ מס' 1: שיווק על ידי מוכרי העסק או החנות.

כאשר אדם בא לרכוש מוצר מן החנות, יש ביכולתנו לגרום לו להוריד את האפליקציה במקום, עם תום הקנייה ובכך להוסיף אותו למועדון הלקוחות הפרטי של העסק. איך זה נעשה? ישנן מספר אפשרויות שבהן המוכר/בעל העסק יוכל לגרור הורדה של האפליקציה בעת הקנייה.

1) ישנה אפשרות להעניק ללקוח המוריד את האפליקציה במעמד הקנייה (תהליך האורך מספר שניות) הנחה אשר תינתן לו אך ורק במידה והוא יוריד אתה אפליקציה לעיניי המוכר/בעל העסק. בכך מצד אחד יצרנו לקוח מרוצה שקיבל הנחה על רכישתו, ומצד שני, לקוח נוסף הצטרף למועדון הלקוחות.

2) בשעה שהלקוח נמצא במעמד התשלום, ניתן להציע לו להוריד את האפליקציה ולהדגים לו במה זה משתלם לו (הנחות/מבצעים/הגרלות וכו'...).

3) אפשרות נוספת היא פרסום ע"י הדבקת מדבקה פרסומית/תליית שלט הכולל קוד QR להורדת האפליקציה, או נתינת פרוספקטים ופלאיירים ללקוחות עם מידע על האפליקציה והדגשת מוקדי המשיכה שיש בה.

כל הנ"ל יכולים לתת דחיפה של ממש ללקוחות להוריד את האפליקציה, ובכך לשרת את המטרה הסופית- שכמה שיותר אנשים ייחשפו אל האפליקציה ואל תוכנה (שזה בעצם פרסום העסק שלך), ומתוך כך גם יגדלו הסיכויים למכור יותר ויותר.

אפליקציה ללא כניסות והורדות אינה יכולה להנפיק רווחים רבים, מכיוון שאינה נחשפת כמעט בפני אנשים (לקוחות).

שיווק האפליקציה ע"י אמצעים דיגיטליים:

כידוע לכם, דברים דיגיטליים משווקים ע"י דברים דיגיטליים. פרסום האפליקציה באתר האינטרנט של העסק יכול לנווט את תשומת לבם של הגולשים לאפליקציה ולחשוף בפני גולשים רבים את אופציית הורדת האפליקציה שלכם.

טיפ 1:

אתם יכולים לתת לינק מיוחד להורדת האפליקציה שיעבור דרך דף נחיתה ויעניק ללקוחות המורידים את האפליקצייה דרך האתר/דף הנחיתה, קוד מסוים של הנחה/מבצע/הטבה מיוחדת ובלעדית רק לאותם לקוחות שהורידו את האפליקציה דרך אותו דף נחיתה/אתר.

טיפ 2:

אתם יכולים להציע בבאנרים באתרים גדולים דוגמת וואלה, וואינט או אחרים, דרך רשת המודעות של גוגל (אדוורדס) להוריד את האפליקציה שלכם ולזכות בהטבה כזו או אחרת באופן ישיר או עקיף שנובע ישירות מהורדת האפליקציה דרך הבאנר הספציפי.

טיפ 3:

ניתן ליצור פרסום אורגני או ממומן בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות אשר מושך את הלקוחות הפוטנציאליים לדף נחיתה/אתר שלכם ושם נמצאות כל הסיבות וגורמי המשיכה להורדת האפליקציה. חשוב לציין ששימוש בדפי נחיתה צריך להיעשות בצורה מחושבת ע"י בעל מקצוע אשר מתמחה בבניית דפי נחיתה.

טיפ 4:

שיווק מחדש (רימרקטינג remarketing ) של האפליקציה למי שנכנס לאתר. היום כל משווק יודע שחשוב לשים תגי שיווק מחדש (רימרקטינג) באתר אשר גורמים ל"מעקב" אחרי הלקוח ברחבי רשת האינטרנט. אנו ממליצים לכם שתג השיווק מחדש והמודעות, יובילו לשיווק האפליקציה שלכם כדי להבטיח בצורה עדינה ונעימה פעילות עסקית עם הלקוח בצורה שלא תגרום ללקוח להפעיל את מנגנוני ההגנה הטבעיים שלו כנגד מכירות.

טיפ 5:

אופטימיזציה של מנוע חיפוש בגוגל פליי ובאפסטור. כידוע לכם מנועי חיפוש מחפשים פרמטרים מסוימים ובכך הם מחליטים מה יותר רלוונטי כשאדם מקליד מילת חיפוש. פרסום האתר תלוי מאוד באיך גוגל מדרגת אותו ובאיזה תוצאת חיפוש הוא נמצא. לכן, חשוב לבצע אופטימיזציה לדף האפליקציה בגוגל פליי ובאפסטור. האופטימיזציה נעשית ע"י בעלי מקצוע היודעים את מרכיבי האלגוריתם אשר מנהל את תוצאות החיפוש בגוגלפליי ובאפסטור.

 
 
 
 
 

בא לך לדבר?

אנחנו כאן, במושב גמזו בלב יער בן שמן, מחכים לשמוע מכם, בטלפון, במייל או בטופס כאן ליד.
pin_drop
בלב היער

מושב גמזו, ההדס 12

phone
דברו איתנו

טלפון: 054-9796808
מייל: [email protected]
ראשון - חמישי, 9:15-16:00

השארת פרטים

מלאו את הפרטים שלכם ונציגה תחזור אליכם בהקדם