קידום אתרים בחו"ל הוא מונח המתייחס לשיווק וקידום אתרים לארצות הברית באמצעות מנועי חיפוש כמו גוגל. המטרה של קידום אתרים בחו"ל היא להשיג יותר תנועה מהמבקרים בארה"ב ובכך להגדיל את הכנסות האתר.

להלן כמה מהטיפים המובילים לקידום אתרים בחו"ל:

  • כתובת IP ייעודית – קבל כתובת IP ייעודית, כך תיראה לעתים קרובות יותר ב-SERPS האמריקאי.
  • ביצועים טובים על מילות מפתח מקומיות – ערוך מחקר על מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך ולאחר מכן בצע אופטימיזציה לאתר שלך בהתחשב בהן.
  • שם דומיין – בחר שם דומיין מתאים לאתר או לבלוג שלך, כך שהוא יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש עבור אנשים שמחפשים את אותה מילת מפתח. הימנע משימוש במילות מפתח כלליות כמו "SEO" או "עיצוב אתרים" שיעשו

ארצות הברית היא המדינה השנייה עם השימוש באינטרנט הגבוה ביותר בעולם, אחרי סין. לכן חשוב לבנות אתר שפונה לקהל בארה"ב ולוודא שהוא מדורג גבוה בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל.

התאם את התוכן שלך, בצע אופטימיזציה של האתר שלך למכשירים ניידים ובדוק גרסאות שונות של האתר שלך הן חלק מהטכניקות הנפוצות שבהן תוכל להשתמש כדי לקדם את אתרי Google בארצות הברית.

מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש המועדף ביותר בארצות הברית, חשוב לקדם את האתר שלך בגוגל. מאמר זה יספק לך כמה מהשיטות המומלצות לקידום האתר שלך בגוגל בארה"ב.

Google Sites היא פלטפורמה חינמית וקלה לשימוש ליצירה וניהול של אתרים, בלוגים וכדומה. כדי לקדם את האתר שלך בצורה מיטבית בגוגל, עליך לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • TITLE – זהו תג חשוב שצריך להגדיר בצורה מתאימה כדי שיופיע בתוצאות החיפוש ומושך את תשומת הלב של אנשים. לדוגמה, אם אתה מקדם חנות מסחר אלקטרוני חדשה לגמרי, ייתכן שהכותרת שלך תהיה "חנות מסחר אלקטרוני חדשה!"
  • תיאור – חשוב שהטקסט הזה יכיל מילות מפתח או ביטויים מהעמוד

Google Sites הוא כלי נהדר לעיצוב אתרים וניהול תוכן קל. מאמר זה יראה לך כיצד לקדם את האתרים שלך בגוגל בארה"ב.

על מנת לקדם את האתר שלך בגוגל

  • ודא שאתה מוסיף את הכותרת, התיאור ומילות המפתח המתאימים.

ככל שיותר אנשים פונים לאינטרנט כדי לקבל מידע ושירותים, חשוב מאוד לעסקים לפתח נוכחות אינטרנטית. Google Sites הוא שירות חינמי המאפשר לכל אחד ליצור אתר במינימום מאמץ.

אתר אינטרנט הוא מרכיב חיוני במסע הפרסום השיווקי של כל עסק, ולכן אין זה מפתיע ש-Google Sites זוכה לביקוש רב. עסקים יכולים להשתמש באתרים אלה לכל דבר, החל ממתן מידע ליצירת קשר וקטלוגים של מוצרים ועד לשיפור דירוג SEO וביקורות של לקוחות.

קידום האתר שלך באמצעות טכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש, כגון מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן ובניית קישורים יכול להיות גוזל זמן ויקר. למרבה המזל, ישנן דרכים אחרות שבהן תוכל לקדם את האתר שלך באמצעות הכוח של האלגוריתם של גוגל, הכוללות הוספת עדכון מפת אתר או קוד קידום מכירות באתר שלך או הכללת Rich Snippets ב-SER

ראשית עליך לוודא שהאתר שלך תואם למגמות השיווק העדכניות באינטרנט ולסטנדרטים בתעשייה. עליך גם לעקוב אחר הנחיות הפרסום של Google כדי להגדיל את הסיכויים שלך להופיע ברשימת האתרים המקודמים בארצות הברית.

תהליך הקידום עולה הרבה, במיוחד כאשר אתה הולך על רמת נפח גבוהה. הכי חשוב זה להיות סבלני ומתמיד. יתרה מכך, כדאי לנסות כמה שיותר לגרום לאתר שלכם לראות כמה שיותר אנשים על מנת להשיג תעריף אפקטיבי, לא רק לכמה שעות או ימים אלא לחודשים או שנים.

אתרי גוגל הם חינמיים וקלים ליצירה, אך לא תמיד ברור כיצד לקדם אותם בצורה הטובה ביותר. יכול להיות קשה למצוא את כלי הקידום השוטפים שעובדים עבור אתרי גוגל.

להלן כמה מהכלים הפופולריים ביותר שהוכחו על ידי אנשי מקצוע ושווה לבדוק עבור העסק שלך:

  • Google Page Rank Checker Tool הוא דרך מצוינת לראות אם לאתר שלך יש דירוג טוב אצל Google. פשוט הזן את כתובת האתר והיא תראה לך אם אתה מדורג בין 10 התוצאות המובילות עבור מילות המפתח שלך.
  • הגשת אתר בינג מאפשרת למשתמשים לשלוח את האתר שלהם לאינדקס ב-Bing, Yahoo! ושאל את ג'יבס במכה אחת. זה גם עוזר לאינדקס כל תוכן דינמי, כגון מדיה זורמת או בלוגים, שאולי לא יתווספו לאינדקס

לפי המחקר האחרון של גוגל, "רוב בעלי העסקים הקטנים אינם מודעים לכך שהם יכולים לקדם את העסק שלהם באמצעות אתר אינטרנט".

על מנת לקבל קידום מוצלח לאתר שלכם, תצטרכו להתמקד בארבעה תחומים מרכזיים: תוכן, מילות מפתח, עיצוב ויזואלי ושיקולים טכניים.

על פי מחקרים עדכניים של גוגל ו-MarketingExperiments.com יש מספר גדל והולך במספר העסקים הקטנים שלא יצרו אתר משלהם או לא יודעים איך.

מאמר זה נכתב על ידי ארז מוחני שליט"א

איתמר בן דור

מומחה לקידום אתרים, פיתוח ועוד. עובד כעשור בתחום הקידום השיווק והפיתוח, בעלים ומנכ"ל בחברת endless.
  • מחבר:
  • קטגוריה:כללי
  • שונה לאחרונה:19 ביוני 2022
  • זמן קריאה:זמן קריאה 2 דקות