בניית אתרי תדמית ובניית אתרים לעסקים

בניית אתרי תדמית ובניית אתרים לעסקים

אנו מאמינים כי לווי אישי וקשר קרוב עם קהל לקוחותינו הוא סוד ההצלחה של חברתנו. אלינו כל לקוח מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר מקבל יחס חם וקרוב, תוך מתן יעוץ ובניית אסטרטגיה שיווקית המותאמת אישית לצרכיו של הלקוח, מוצריו, שירותיו ותקציבו. משרדנו עוסק במגוון נושאים כגון: בניית אתרי תדמית, בניית אפליקציות, מיתוג עסקים, בניית יחסי ציבור, בנייה וקידום אתרים .

בניית אתרי תדמית לעסקים זאת המומחיות שלנו.

מטרתנו פשוטה – להעניק ללקוחותינו דריסת רגל בעולם השיווק והכנסת אוטומציה בתחום הפרסום לעסקים קיימים ועסקים חדשים, אנו  עוזרים להבליט את הלקוח מעל מתחריו במדיות השונות תוך שימוש בבניית אסטרטגיה שיווקית כוללת ברשת האינטרנט – וכמובן דרך בניית אפליקציות. את המטרות האלו אנו מגשימים דרך כמה ערוצים – בניית אפליקציה, בניית אתר תדמית או סחר,בניית אתר לקורסים אינטרנטיים, קידום האתר ברשתות החיפוש (גוגל), קידום ממומן בגוגל (ppc) קידום ברשתות חברתיות לפי צורכי הלקוחות, הפקת פאנטונים, הפקת סרטוני תדמית, הפקת פרסומות רדיו ועוד. אנו מאמינים בשיתוף פעולה עם הלקוח ושקיפות מלאה לאן הולך כל שקל ושקל מהתקציב אותו מקנה לנו הלקוח.

בניית אתרים מותאם לקידום אורגני וממומן

כחלק משירותי העסק, אנו מציעים לכם אפשרויות מגוונות של שיווק במנועי החיפוש והרשתות החברתיות. כיום יש מגוון פלטפורמות בכדי לשווק את העסק, האתר או האפליקציה שלכם. מטרתנו פשוטה – להגיע לקהל הלקוחות שלכם, בכמה שפחות תקציב וכמה שיותר תוצאות. אנו מקיימים פגישה עם הלקוח בכדי להבין את הצריכים שלו את קהל לקוחותיו, לאחר הפגישה אנו בודקים היכן כדאי לשווק את האתר שלו בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. פלטפורמות השיווק הינן: מנועי החיפוש השונים (בכללם גוגל) שיווק ברשתות חברתיות ועוד פלטפורמות שונות לפי אופי העסק או הסטרטאפ.

למה חשוב לכל עסק לבנות אתר?

הקמת עסק עצמאי יכולה לאפשר לנו ליהנות מרווחה כלכלית. בשביל שהעסק שלנו יהיה עסק מוצלח ורווחי אנחנו חייבים לנהל אותו בתבונה. ניהול נבון של עסק כולל גם השקעה בפרסום ובשיווק של העסק. כיום ללא שיווק של העסק שלנו באינטרנט על ידי אתר תדמית או אפליקציה לא ניתן לשווק אותו בצורה יעילה. לכל עסק חשוב לבנות אתר לשם התדמית שלו ולשם הפרסום שלו בקרב כלל הציבור. אתרים אלו יכולים להיות גורם אשר יגביר את המכירות של העסק שלנו ויהפוך אותו לעסק מצליח מאוד ופופולארי. התדמית של העסק שלנו היא דבר חשוב מאוד. כאשר לעסק שלנו יש תדמית חיובית ויוקרתית אז יותר לקוחות רוצים לעשות אתנו עסקים. היום מקובל מאוד ליצור תדמית לעסק באמצעות רשת האינטרנט. על ידי בנייה של אתר תדמית ניתן ליצור לכל העסק את התדמית שהוא מעוניין בה. בניית אתר תדמית תסייע גם לעסק שלך לפנות לקהל היעד המסוים שלו ולעשות עליו רושם חיובי. באמצעות אתר זה יותר אנשים יכירו את העסק שלך ויוכלו להתרשם ממנו.

למה חשוב לכל עסק לבנות אתר? ומהי הדרך הטובה ביותר לבנות אתר לעסק?

אז למה חשוב לכל עסק לבנות אתר? כאשר לעסק שלכם יהיה אתר יהיה לכם יותר אפשרויות ליצור קשר עם הלקוחות שלכם. כיום בשביל לשמור על קשר עם הלקוחות שלנו אנחנו חייבים להיות איפה שהם נמצאים ורוב הציבור מבלה את שעות הפנאי שלו באינטרנט. הדרך הטובה ביותר לבנות אתר לעסק היא לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית שתבנה לנו את האתר הנכסף בצורה מקצועית מאוד ואיכותית. בנייה איכותית של האתר תאפשר לנו ליהנות מאתר תדמית מעולה ומרשים. בניית אתר תדמית דורשת מומחיות ומקצועיות של בונה אתרים. ניתן לבנות אתרי תדמית במגוון פלטפורמות כאשר הפלטפורמה המומלצת ביותר היא תוכנת וורדפרס. בונה אתרים מקצועי ידע לבנות לך אתר מותאם אישית לפי הצרכים והדרישות שלך. הוא ידע לעצב את האתר כך שהוא יהיה מרשים מאוד ויקרין את התדמית אותה אתה רוצה ליצור לעסק שלך. בונה האתרים יערב אותך בתהליך הבנייה והאפיון שלה אתר כך שהאתר יתאים ככל הניתן לציפיות שלך.

ולמה חשוב לקדם את האתר לאחר בנייתו?

לכל עסק מעסק שמוכר בגדים ועד עסק שהוא מסעדה כדאי לבנות אתר אינטרנט. לאחר בניית האתר כדאי מאוד לקדם אותו בגוגל. קידום האתר בגוגל יחשוף אותו בפני קהל גולשים גדול מאוד. קידום האתר בצורה אורגנית יעניק לו הרבה מאוד יוקרה. בקידום האתר חשוב לשים לב במיוחד לתוכן שיהיה בו וגם להקפיד על כך שהעיצוב שלו יהיה מאוד אסתטי לשם חווית משתמש נעימה של הגולשים. בניית אתר הוא עסק שיש לו מרכיבים רבים. כאשר בונים אתר תדמית צריך להשקיע בעיצוב של האתר וגם בתוכן שיש בו. התוכן שיש באתרי תדמית או אפליקציות הוא מה שקובע במידה רבה את התדמית שהאתר יוצר. תוכן איכותי ומקצועי יוכל לשדר לגולשים באתר שהעסק שלך הוא עסק אמין ובעל ניסיון. חשוב לכתוב בתוכן של האתר רק תיאורים חיובים מאוד אשר ידגישו את היתרונות של העסק שלך. חשוב לוודא שהתוכן באתר יהיה ללא שגיאות כתיב ושהוא לא יהיה פוגעני בשום צורה לקבוצות שונות באוכלוסייה או לבני מיעוטים שונים.

איך בניית אתר תדמיתי עוזרת לעסק שלך?

בניית אתרי תדמית

אתר התדמית של החברה, העסק או בעל המקצוע, מאפשר לקהל הגולשים לקבל מידע אודות שירותיו, ולכן, אתר תדמית חייב להיות מרשים ולפרט את שירותי בעל העסק בצורה תמציתית ומדויקת שכן יש לזכור כי גולשי האינטרנט חסרי סבלנות, גולשי האינטרנט חשופים לאינפורמציה בלתי נגמרת וחייבים לברור את התכנים הנחשפים אליהם ולכן חשוב להיות תמציתי ומדוייק. נוסף על כך, ניתן להוסיף לאתר התדמית מאמרים ועליו לכלול דף יצירת קשר אשר מניע את הגולש לפעולה ומאפשר לו לצור קשר עם בעל האתר ללא השקעת מאמצים. בכדי לבנות אתר תדמית מרשים וייצוגי, יש להקפיד על פרטים רבים – יש לבחור את צבעי האתר, לבחור בלוגו מושך ויצירתי, לבחור את סוג הגופן, גודל הגופן, להוסיף תמונות ועוד, אך אסור להעמיס על האתר – עומס תמונות, צבעים ומלל עשוי להרחיק את הגולש. באמצעות אתר תדמית מושך וייצוגי אשר כולל צבעים נכונים – בולטים אך לא חזקים מידי, גודל גופן מתאים, מלל תמציתי אך מובן, תמונות, סרטונים ועוד, יהיה ניתן להגדיל את כמות הגולשים וליצור לקוחות קבועים חדשים.

בעידן המודרני עסק בלי אתר זה עסק שלא קיים.

העידן המודרני הוביל להקמת מגוון חברות ועסקים גדולים, בינוניים וקטנים, כאשר התחום המשותף לכולם הוא שכל בעלי העסקים זקוקים לפרסום ושיווק. אם בעבר התרכז הפרסום במדיה מצומצמת כגון – הטלוויזיה, הרדיו, שלטי החוצות והעיתונים, היום, הפך האינטרנט למדיית הפרסום הגדולה והעוצמתית ביותר, שכן הוא מאפשר לבעל העסק להגיע לחשיפה המרבית ולשלם מחירים נמוכים ביחס למחירי הפרסומות בטלוויזיה וברדיו. בימינו, לא יכול בעל עסק להצליח ללא בניית אתר תדמית וקידומו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, וכאן נכנסות חברות הקידום השונות ואנו בניהם. המטרה העיקרית של בניית אתר תדמית, היא לשפר את הרווחים והחשיפה של העסק, תוך כדי שימור הלקוחות הקיימים והפיכתם ללקוחות חוזרים, והגדלת מספר הלקוחות החדשים. הליך בניית האתר הוא חשוב במיוחד, ולכן חשוב לא להתפתות להצעות מפתות ברשת, המוכרות אתרים במחירי רצפה (-בדר”כ בתמורה לאתרי רצפה), אלא לפנות לנותני שירותים רציניים היודעים לתת לכם תמורה לכספכם. (חשוב מאוד שנותן שירותי בניית האתר אליו פניתם, הוא מקצוען היודע את תחומו. שימו לב לתיק העבודות של אותו נותן שירותים, ושפטו בעצמכם עד כמה הוא טוב).

בניית אתרי תדמית

אנו נמצאים בעידן שבו לאנשים אין סבלנות בכלל. הכל מאוד מהיר. אם לא הצלחתם לרתק את הגולשים לאתר שלכם באופן מיידי- הפסדתם אותם. לכן חשוב מאוד לבנות אתר עם חברה כמו שלנו, שיודעת איך לתפוס את לב הגולש באופן מהיר, ליצור אצלו רושם ראשוני חיובי, ואת זה לתרגם לתגובה אוהדת היכולה להוביל למכירה. אתר תדמית הוא בעצם פלטפורמה ליצירת קשר עם לקוחות, שימור לקוחות, ומכירה אינטרנטית. כמעט כל ארגון/חברה/עסק יודע כיום שאתר תדמית מצוין הוא הזדמנות יקרה מפז להגדלת פרסום העסק ורווחיו הפוטנציאליים. כמו שכבר נכתב למעלה, גולשים כיום מעוניינים להשיג את מבוקשם מהר. אתר תדמית טוב או אפליקציה טובה, נותן לגולשים גישה מהירה למידע בו הם מעוניינים, למוצרים בהם הם מתעניינים, ולהשוואת מחירים. כמו כן, אתר תדמית טוב מספק גירויים אמוציונליים וטכנולוגיים לגולשים באתר, על מנת למקסם את חווית המשתמש שלהם, מדגיש את עליונות העסק הספציפי הזה על פני אחרים, ולבסוף, מעודד את הגולשים לקניית מוצרי/שירותי העסק דרך ובאמצעות האתר. ולסופו של דבר נאמר כך; אתר תדמית הוא כלי שיווקי, מכירתי, אינפורמטיבי ופרסומי אשר אין לו תחליף. התועלת בבניית אתר תדמית מוצלח וקידומו בגוגל, מוכחת.

כמה עולה לבנות אתר עסקי?

אני בטוח שכולכם נתקלתם במהלך חיפוש בגוגל, במודעות המפתות של אותם בוני אתרים המציעים אתרים במחירי רצפה.
אני מדבר על אותם חבר’ה שמציעים דברים כמו “בניית אתר ב500 ש”ח”, או “אתר ב1000” ש”ח וכו’.

בניית אתרים לעסקים

צריך להבין, בניית אתר זה מערך שלם. באתר  נורמלי מושקעות שעות רבות של עבודה, והרבה חשיבה ותכנון אסטרטגי. אתר זקוק לתכנות קוד האתר (מתכנת), לעיצוב מקצועי (מעצב), לקופירייטר (על מנת לכתוב את תוכן האתר בצורה מקצועית), לאסטרטגיה שיווקית המעודדת מכירה באתר עצמו, לחיפוש מילות מפתח הרלוונטיות לאתר, לשיווק נכון באינטרנט (קידום), ועוד. בונה האתרים נדרש לקנות תכנים, תמונות, דומיין ומקום אחסון לאתר. כמו כן עליו לשלם שכר לגורמים כמו שכירים (לחברת בניית אתרים) או פרילנסרים (לפרילנסר) כדי לקנות מהם שירותי עיצוב, תכנות, קידום ועוד.

כל שעה מזמנו של בונה האתרים עולה כסף.

אם אדם רוצה לקבל שעות עבודה נרחבות על האתר שלו, הוא צריך לשלם בהתאם על אותן שעות ועל מתן השירותים. אינני טוען שכל בונה אתרים המציע אתרים ב1000 שח הוא רמאי.
מה שאני כן טוען זה שכמו כל דבר בחיים, כדי לקבל איכות, צריך לשלם עליה. בדר”כ ביותר כסף, מקבלים יותר תמורה לכסף. אני יכול להעיד על עצמי, שאינני לוקח על קידום אתרים פחות מ800 ש”ח בחודש. מדוע? כי תשלום של פחות מ800 ש”ח בדר”כ לא מביא תוצאות משמעותיות ולטווח הארוך. אם לקוח ישלם פחות מ800 ש”ח בחודש, הוא יקבל מספר שעות עבודה מצומצם, בהתאם לסכום, והתוצאות הן גם בהתאם. ואז נותרים עם תחושת אכזבה גדולה.

מצד שני, אינני טוען שכל אחד שלוקח סכום גדול של כסף, בהכרח יעשה עבודה טובה. אתן לכם דוגמה, נתקלתי באדם שרצה לרכוש אצלי אתר. בהתאם לכל מה שביקש שיהיה באתר, הצעתי לו בניית אתר ב3000 ש”ח. הראיתי לו איזה עיצוב אני מתכוון לעשות בסכום הזה, ונתתי לו דוגמאות מתיק העבודות. אותו אדם היה בהלם טוטאלי. הוא סיפר לי שלפני כשלוש שנים, הוא שילם 35,000 (כן, כן, 35,000!!) לבונה אתרים על בניית אתר. בתמורה הוא קיבל אתר לא גמור ובונה אתרים שנעלם מעל פני השטח. זוהי דוגמה לחוסר הפרופורציות בתחום בניית האתרים.

לסיכום, כדאי להיזהר ממחירים זולים מדי וממחירים גבוהים מדי.
תזכרו את הכלל:
מי שנותן מחיר רצפה הוא בדר”כ לא איכותי (אני מדבר מניסיוני האישי), אבל לא כל מי שגובה מחיר יקר הוא איכותי.

לכן, אני ממליץ לצפות בתיק העבודות של אותה חברה/פרילנסר, ולהתרשם בעצמכם מההיצע ומהדוגמאות.

החשיבות של תכנים איכותיים לאתר שלך

בניית אתרים לעסקים

עולם התוכן העשיר של רשת האינטרנט הולך ונעשה מגוון יותר משנה לשנה : אם באמצע העשור הקודם התלהבנו מכך שחיבורים מהירים נתנו לנו את היכולת לצפות בתמונות באיכות גבוהה תוך מספר שניות, היום אנחנו כבר רואים סרטונים ואפילו סרטי HD באופן מיידי בלי לעצור ולחשוב שנייה על ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה שעשינו בעשרת השנים האחרונות. למרבה הצער, לפעמיים דווקא כשמדובר באתר האינטרנט שלנו, אנחנו לא ממש משקיעים בתוכן שלו ורק רוצים לסיים איתו כמה שיותר מהר : לרוב אנו מסתפקים בעמוד אחד ראשי שהוא לרוב עמוד הבית, אולי שותלים שלושה או ארבעה מאמרים ומוסיפים גם דף אודות. הכול כדי לצאת ידי חובה ולהרגיש שעשינו את המינימום הדרוש. אבל האם זה באמת מספיק? אם נחשוב לרגע מה קורה לגולש שמגיע לאתר כזה, נגלה איזה פוטנציאל אנחנו מפספסים פה : מבחינת הגולש הוא הגיע לאתר שנראה כמו כל אתר אחר ואין לו סיבה לבחור דווקא בנו בלי שנוכיח לו שהשלם עולה על סך חלקיו ומדובר באתר שהוא יותר מסתם עיצוב יפה ואנימציות חלקלקות.

מהו תוכן איכותי?

כדי לייצר תוכן איכותי לא צריך להיות להמציא את הגלגל מחדש ויש לא מעט תכנים איכותיים שאפשר ליצור יחסית בקלות, למשל : תיק עבודות מפורט – כולל שם, לוגו , קישור וכמה משפטים שיתארו את מה שבנינו עבורו. רצוי להוסיף גם המלצה אם ישנה. טיפים מקצועיים – בין אם אתם מוכרים דשא סינתטי ובין אם אתם מעצבי שיער, בוודאי יש לכם לפחות כמה טיפים שהלקוחות הקבועים שלכם מופתעים לשמוע אותם כל פעם מחדש. אפשר לקבץ את הטיפים האלו בצורות מאמרים, אבל אל תהפכו את המאמר לעיקר ואל “תדחפו” סתם מאמרים בשביל מילות מפתח או כותרות, מכיוון שזהו בדיוק ההפך מיצירת תוכן איכותי. תהליך העבודה – תקציר אודות תהליך העבודה לא רק מרגיע את הגולש ונותן לו להבין מה אתם בעצם עושים, אלא גם חוסך מכם זמן, כאב ראש ובעיקר את הצורך להפוך לאיש מכירות עבור כל לקוח חדש שמתקשר אליכם. וידאו – זו לא האופציה הכי זולה, אבל אם יש לכם חומר גלם באיכות טובה, לפעמים מספיק לערוך אותו מחדש באופן מקצועי כדי לשפר אותו בכמה וכמה דרגות. מחירון – במידה וזה רלוונטי, הגולשים בדרך כלל אוהבים שמוסרים להם את כל המידע המחירים לפני שהם יוצרים קשר ראשוני. יש אמנם קטגוריות מסוימות בהן הצגת המחיר יכולה לפגוע בכם בגלל תחרות עזה על המחיר (לדוגמה בתחום התיירות), אבל עבור רוב נותני השירותים ובעלי העסקים הקטנים עד בינוניים זה לא המצב. כמו כן, חשוב לזכור ש- “פחות זה יותר” – במילים אחרות, חשוב להימנע מעודף תוכן שמרוכז כולו בעמוד אחד – לרוב הגולשים לא רק פחות נוח לקרוא ממסך מחשב, אלא שגם משך ויכולת הריכוז שלהם הם פחותים, ולכן עליכם לקחת בחשבון זמן שהייה ממוצע של שתיים שלוש דקות בכל עמוד לכל היותר. לסיכום, תוכן איכותי מהווה את הבשר של האתר שלכם, ובלי תוכן איכותי, אתם בעצם משאירים לגולש שלכם את הציפוי בלבד ולא נותנים לו מענה אמיתי למה שהוא מחפש, לא מהבחינה המקצועית ובטח לא מהבחינה השיווקית תדמיתית. השקעה בתוכן איכותי בתחילת מחזור החיים של האתר תשתלם לכם פי כמה וכמה בעתיד.

עיצוב אתרים שמניע את הגולש לפעולה

השילוב של עיצוב מניע לפעולה ואתר מקודם להגברת יחס ההמרה באתר, עיצוב מניע לפעולה לא יכול להיות היבט המנותק מתוכן האתר ומהאופן שבו הוא בנוי כאתר מכוון לקידום. לכן, העיצוב אינו רק מרכיב חיצוני, צורני, עיצובי אלא מרכיב מהותי בסיסי של האתר. הוא לא רק עוטף אותו הוא מובנה בו כאחד ממרכיבי הליבה שלו.

בניית אתרים לעסקים

הנושא שמהווה את כותרת המאמר – “השילוב של עיצוב מניע לפעולה ואתר מקודם להגברת יחס ההמרה באתר” הוא, באופן טבעי וקשור, דיון על המהות והאופן של נושא ההמרה. נכון לבחון את נושא ההמרה על ידי שילוב של עיצוב אתרים שיווקי וקידום איכותי בראייה אסטרטגית של השלבים, המאפשרים שיפור ביחס ההמרה ובסופו של תהליך מהווים את מטרת העל של כל האתרים העסקיים והשיווקיים – להרבות מכירות ולהגדיל תשואות.

אתר רלוונטי ואפקטיבי הוא אתר שמתאים את מטרותיו אל יעדי העסק או החברה. היות שהיעדים הם, בוודאי, מינוף הפעילות העסקית, כך גם העמוד שאליו נחשף הגולש (המזדמן או הוותיק) צריך לעודד ובעיקר לאפשר לבצע “פעולה” שיכולה לצאת לפועל על ידי יצירת קשר מוצלחת או הזמנה של מוצר או שירות. יש להסתכל על האתר כזרוע השיווקית המרכזית של הלקוח. הגולשים מתוודעים אל העסק דרך עמודי האתר. ומכך באופן טבעי קל להם הרבה יותר להתוודע אל ההיצע שלו דרך האתר ולרכוש את המוצר או השירות באמצעותו. כשהאתר מעוצב באופן נעים, הוא מעורר עניין ורצון לגלוש בו. ככל שהגולש ישהה זמן רב יותר באתר כך יגבר הסיכוי שהוא “ירכוש” מידע רלוונטי שעשוי לעניין אותו ולהועיל לו, כך גם יגבר הסיכוי שהוא יזהה את המוצר או השירות שלכם כמשהו שעשוי לתת מענה לצרכים או לרצונות שלו. עיצוב האתר וקידומו הם בודאי “מנועי צמיחה” להגברת יחס ההמרה, אבל לא פחות חשוב מעיצוב האתר ומקידומו לשם כך היא הגדרה בהירה של מטרות האתר ויעדי העסק ויצירת מתאם בינם באופן שבו האתר יתמוך בעסק ויגביר את הנוכחות שלו בתודעת הגולשים, אשר קידום האתר יחשוף רבים מהם אל קיומו.

העיצוב משפיע על הקידום בדרכים שונות

בניית אתרים לעסקים

לעיצוב מקצועי ומקורי יש השפעה על הקידום על ידי הגברת התנועה אל האתר ובתוכו. תנועה רבה באתר יוצרת תנועה דו – סטרית אליו וממנו. הפעילות הנוצרת בו מניעה גלגלי תנופה שונים. ברמת הרעיון: האתר הופך למקום מפגש של גולשים, בין אם בשיח שברשתות החברתיות ובין אם בשיח פשוט בין שני אנשים ברחוב, המביאים אליו תנועה מבחוץ ומפיקים ממנו תועלת מבפנים. כאשר הם שוהים בו זמן ממושך הם מעידים (בפני מנועי החיפוש בעיקר) על כוח המשיכה שלו ועל העניין שהוא מעורר בהם.  כאשר הם מבצעים המרה הם ממחישים את האפקטיביות שלו.

לסיכום: יש משפט בארמית שאומר “הא בהא תליא” – דבר בדבר קשור
העיצוב – הקידום – ההמרה שלוש חוליות הקשורות זו בזו.
שלושה כלים השלובים זה בזה.

איתמר בן דור

מומחה לקידום אתרים, פיתוח ועוד. עובד כעשור בתחום הקידום השיווק והפיתוח, בעלים ומנכ"ל בחברת endless.